蠔餅走蠔@廟街

2010/03/25

蠔餅走蠔

蠔餅走蠔

去廟街就更係要食蠔餅啦,但因為唔係人人食蠔,所以就要叫啲好攪笑嘅嘢 – “蠔餅走蠔” – 即係炸鴨蛋餅 :p 叫嗰陣位女事擘到對大一大,當我哋係傻咁...

正常蠔餅

正常蠔餅

咁我哋都有人食蠔嘅,所以亦有叫正常嘅蠔餅...

去到“四季“無理由唔叫煲仔飯食呀...

排骨滑雞

排骨滑雞

臘腸排骨

臘腸排骨

潤腸滑雞加蛋

潤腸滑雞加蛋

不過唔知係唔係食嗰日佢哋趕(因為好多人,唔知點解星期四晚都咁多人),無咩飯焦,我已經落完豉油之後再“焗“多陣㗎喇….. :-(

蒜茸炒白菜多蒜

蒜茸炒白菜多蒜

同我食慣嘢嘅人都知我一定要食碟菜㗎啦,所以又叫多碟“蒜茸炒白菜“,仲要多蒜𠻹。食得好開心 :)

不過,食完嗰晚就慘慘囉,味精多到死,到4am 先訓到覺… 嗚~嗚~嗚~

发表评论

